After-sales & administratieve opvolging

Call Agent ondersteunt bedrijven met operationele opvolging na de verkoop: facturatie, retentie, upsell en administratie.

Wat we doen

Factuuropvolging en betalingsherinneringen

Professionele en vriendelijke opvolging van openstaande facturen volgens uw procedures.

Retentiegesprekken en verlengingen

Proactieve gesprekken met klanten om verlenging te bespreken en churn te voorkomen.

Cross-sell en upsell trajecten

Gerichte gesprekken met bestaande klanten over aanvullende producten of diensten.

Administratieve klantenopvolging

Bevestigingen, updates, documentatie-aanvragen en andere operationele communicatie.

Onboarding-ondersteuning na deal

Begeleiding van nieuwe klanten in de eerste fase na de verkoop.

Wat we niet doen

Incasso zonder juridische ondersteuning van uw kant

Complexe contractonderhandelingen

After-sales zonder toegang tot klantdata en systemen

Typische use cases

SaaS-bedrijven

Met churn-reductie doelen en verlengtrajecten

B2B-dienstverleners

Met structurele verlengtrajecten en upsell-mogelijkheden

Operationele achterstanden

Bedrijven met achterstanden in factuuropvolging of administratie

Bespreek uw after-sales traject

Elk traject begint met een strategisch gesprek waarin we analyseren of en hoe Call Agent waarde kan toevoegen aan uw after-sales proces.

Plan een gesprek

30 min • Zoom • Geen demo • Geen verplichtingen